söndag 21 februari 2010

bättre sent (sänt) än aldrig.....

Oj, nu är jag ute i sista stund igen ( eller kallas det kanske för förträngning?)
Då jag har gått samhällsestetisk linje på gymnasiet och senare på  balettakademin, känner jag mig inte så ovan i en icke strukturerad miljö. Har även arbetat ( och arbetar) med människor med utvecklingsstörning, vilket har lärt mig att inte tänka rätlinjigt och insett att ett kreativt tänk underlättar samvaron. Dessutom tycker jag det är roligt!!!
Den stora utmaningen för mig är bloggandet. Hur gör man???
Måste erkänna att jag inte känner mig helt bekväm i att alla läser det jag skriver ( har inte ens facebook), men varför inte, svårigheter är ju till för att övervinnas.... 

Veckan som gått har varit spännande och rolig. Sokratiska samtal var för mig något nytt. Det ska bli intressant att fortsätta med dem. 

Nu ser jag fram emot veckan för att se hur våra "samhällen" och min blogg kommer att utvecklas. Jag har börjat i blygsam skala med båda.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar